Paul Mitchell
History of Paul Mitchell
IMPEERIUMI ASUTAMINE
PAUL MITCHELL®i ajalugu algas 1979. aastal, mil kaks sõpra, John-Paul DeJoria ja Paul Mitchell, otsustasid välja töötada innovatiivse professionaalsete juustehooldusvahendite süsteemi. 1980.a. registreerisid nad firma John Paul Mitchell System ja hakkasid oma tooteid müüma Paul Mitchell® nime all. Paul Mitchell oli tollal kõrgelt tunnustatud ja tuntud juuksur ning inspiratsooniks paljudele.
Paul Mitchell® tooted on loodud juuksurite poolt juuksuritele. See polnud lihtsalt uus tootesari vaid eesmärgiks oli luua süsteem, mille abil stilistid saaksid kasutatada oma aega efektiivsemalt. Idee oli säästa energiat, teenindada rohkem kliente, et suurendada sissetulekuid ja leida rohkem aega loominguks. Kõik algas neljast tootest: kaks šampooni (Shampoo One®, Shampoo Two®), palsam (The Conditioner®) ja viimistlusvahend (The Sculpting Lotion®).
John Paul DeJoria ja Paul Mitchelli ideed olid uuenduslikud. Kui 60-70ndatel kasutati šampooni peaaegu alati kaks korda, palsamit hoiti juustel viis minutit ning selle pidi kindlasti maha loputama, siis Paul Mitchell® šampoone soovitati kasutata ainult üks kord ja palsam (The Conditioner®) toimis koheselt ega vajanud mahaloputamist. Kõik see sidus firma poliitikat ümbritseva keskkonnaga – kulus vähem aega, vett ja energiat nii stilistidel salongis kui klientidel kodus. Lisaks sellele oli JPMS esimene professionaalne firma, kes loobus toodete katsetamisest loomadel ja nad järgivad motot „Hoia loodus vägivalla eest!“
Hollywoodi tähed nagu Madonna, Brad Pitt, Michelle Pfeiffer, Jane Saymour, Ben Affleck, Johnny Depp, Meg Ryan, George Clooney jpt on ikoonilised persoonid, kes omades piiramatuid valikuvõimalusi usaldavad oma imidži siiski Paul Mitchell®ile. Samuti eelistavad seda kaubamärki paljud maailmatuntud stilistid, sest firmas on ideaalselt ühendatud loominguline know-how ja John Paul Mitchell System-i maailmauuringute tulemused. Kõikide komponentide toimet ja talutavust kontrollitakse hoolikalt, ei tehta katseid loomadel ja firma spetsialistid hoolivad ümbritsevast keskkonnast kasutades ainult ökoloogiliselt puhtaid taimi, mida kasvatatakse enda istandustes Hawail.
Kõrge kvaliteet, huvi ümbritseva keskkonna kaitsmise vastu ja pidevad uuendused – see on JPMS® süsteemi õnnestumise tulemus.
Kahjuks suri üks asutajaliikmeist, Paul Mitchell, 1989.ndal aastal vähki, kuid ideoloogiat jätkavad nii tema poeg Angus, kes loob brändile uusi kollektsioone kui partner John Paul DeJoria, kes osaleb aktiivselt mitmetes globaalsetes keskkonnakaitseprojektides leides selle kõige kõrvalt alati aega tulla läbi JPMS® firma suurüritustelt kogu maailmas.
Tänapäeval on firma JPMS® üks kiiremini arenevaid eraettevõtteid USAs. Tootmine toimub eranditult USAs ja tooteid müüakse lisaks kohalikult turule 75 riigis üle maailma. Klassikaline must-valgel Paul Mitchell® sari on välja kasvanud roheliseks Tea Tree Collection sarjaks ning Modern Elixirs®, JPMS® The Color ja PM Shines® kaubamärkideks. Lisaks on kompaniil Ameerikas 100 juuksurikooli ja tegeletakse laialhaardeliselt heategevusega.